Szybki kontakt

Tel. 0 516 222 770
Gg 1459635
E-mail topmoda@topmoda.pl


ul. Strupiechowska 1a
05-610 Goszczyn
fotele biurowe
nowe hokery barowe Produktów: 0 Suma: 0 zł

Wybierz kategorię

  • Galanteria
  • Portfele
  • Teczki i aktówki
  • Torby podróżne
  • Torebki damskie
  • Torebki wizytowe
  • Obuwie dziecięce
  • Odzież dziecięca
  • Pościel i koce
  • Koce
  • Pościel
  • Obuwie damskie
  • Botki
  • Kalosze
  • Balerinki
  • Czółenka
  • Klapki
  • Kozaki
  • Sandały
  • Sportowe
  • Domowe kapcie
  • Obuwie męskie
  • Klapki
  • Półbuty
  • Sandały
  • Sportowe
  • Zimowe
  • Odzież damska i męska
  • Czapki i komplety zimowe
  • Garsonki/Komplety-Kostiumy damskie
  • Kostiumy kąpielowe
  • Kurtki/Kamizelki damskie
  • Kurtki/Kamizelki męskie
  • Polary
  • Spódnice/Sukienki damskie
  • Spodnie damskie
  • Spodnie męskie
  • Suknie wieczorowe
  • Swetry/bluzki damskie
  • Szlafroki damskie
  • Szlafroki męskie

Wysyłka i płatności

Paczki wysyłamy w dni robocze Pocztą Polską lub firmą Kurierską "UPS"

Poczta Polska: 15,00 zł (przelew)

Kurier UPS: 18,00 zł (przelew)

Najczęściej oglądane

Najczęściej kupowane

Sonda

Jakim nowym asortymentem byłabyś zainteresowana
Bielizna
Paski
Biżuteria
Odzież jeansowa
Płaszcze i kurtki
Czapki, szaliki, rękawiczki
Swetry i bluzki
Wszystkich głosów: 1202


Pokaż wyniki

Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer

Subskrypcja

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!

Nasze aukcje na Allegro




Regulamin sklepu.


REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD 25 GRUDNIA 2014

 

Sprzedającym jest firma TopModa.pl Monika Czapska, ul. Strupiechowska 1a, 05-610 Goszczyn

Wpisany pod numerem NIP: 798-130-18-15, Regon: 140559960

Nr wpisu do ewidencji gospodarczej: 373 wydany przez Wójta Gminy Goszczyn

Kontakt z firmą można uzyskać:

pod numerami telefonów : 516 222 770

korzystając z adresu poczty elektronicznej: monika@topmoda.pl

 

 

§ 1 Zasady ogólne

 

1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie

się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

2. Firma TopModa.pl Monika Czapska, ul. Strupiechowska 1a, 05-610 Goszczyn prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet i w sklepach stacjonarnych.

 

 

§ 2 Składanie zamówień

 

1. Wszystkie ceny są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

 

2. Zamówienia są przyjmowane są za pośrednictwem Internetu.

3. Zamówienia składane poprzez portal Internet można składać 24 godziny na dobę, 7 dni

w tygodniu przez cały rok.

 

4. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

 

5. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty

na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem

lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji

za pobraniem”.

 

§ 3 Koszty i termin wysyłki

 

1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie

albo drogą mailową. Sprzedawca poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym

formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

 

2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem

Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego oraz w sklepach stacjonarnych.

 

Adresy sklepów stacjonarnych:
TopModa.pl
ul. Warszawska 9
05-610 Goszczyn
Kierownik sklepu: tel. 0 516 222 770

TopModa.pl
ul. Rynek BN
05-610 Goszczyn
Kierownik sklepu: tel. 0 515 089 997

Godziny otwarcia sklepów:
poniedziałek-piątek od 8.00 do 16.00
Sobota od 8.00 do 15.00
Niedziela od 8.00 do 14.00

 

3. Przesyłki wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy.

 

4. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.

Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Koszty przesyłki podane są na każdej aukcji.

 

§ 4 Płatności

1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru),

lub przelewem na konto bankowe sklepu.

3. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu Sprzedawca zastrzega sobie prawo

do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

 

§ 5 Odbiór towaru

1. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Przed odebraniem przesyłki klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy o ile dostarczenie odbywa się poprzez firmę kurierską.

 

§ 6 Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy

bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie wysyłając na adres firmy, mailowo lub telefonicznie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy tj. od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

  1. obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo

  2. polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

    Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia pocztą tradycyjną, mailowo lub poinformowanie sprzedawcy telefonicznie przed jego upływem. Wówczas umowa zawarta na odległość uważana jest za niezawartą a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, natomiast to co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmiennym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu tj.

a) rozpakowanie rzeczy

b) sprawdzenie jakości rzeczy poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości

c) sprawdzenie braku istnienia mechanicznego uszkodzenia czy usterki.

W przypadku przekroczenia granicy zwykłego zarządu (np. jeżeli w następstwie używania rzeczy dojdzie do jej uszkozdenia) kupującemu w dalszym ciągu przysługuje możliwość odstąpienia od umowy, natomiast sprzedawca ma mozliwość dochodzenia od kupującego stosownego odszkodowania.

2. Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowychna własny koszt na adres siedziby firmy. Koszt przesyłki jest uzależniony od wagi towaru, jego gabarytów i sposobie odesłania ( poczta/firma kurierska)

Cennik przesyłek pocztowych znajduje się na stronie Poczty Polskiej. Koszty przesyłek kurierskich można wycenic każdorazowo na stronie firm kurierskich lub firm pośredniczących. Ceny przesyłek kurierskich o wadze do 30 kg wahają sie w granicach od ok. 15 zł do 60 zł. Ceny przesyłek paletowych ( towary o dużych gabarytach ) od 100 zl do 250 zł.

4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi dokonane przez niego płatności .

 

§ 7Warunki reklamacji

1. Klient, nabywający produkt ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru.

2. Warunkiem koniecznym, aby usługodawca rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów i opisem reklamacji. Wyjątkiem będą indywidualne ustalenia gdzie możliwe będzie rozpatrzenie reklamacji na podstawie zdjęć przesłanych na adres mailowy topmoda@topmoda.pl


3. Sprzedawca niezwłocznie, nie dłużej niż ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

4.Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący ma na podstawie rękojmi4 możliwości:

1) żądanie obniżenia ceny

2) żądanie zwrotu pieniędzy lub odstąpienia od umowy, chyba że

a) wada jest nieistotna albo

b) firma niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolna od wad albo wadę usunie

3) żądanie wymiany rzeczy wadliwej na wolna od wad

4) żądanie usunięcia wady (naprawy)

Odnośnie możliwości numer 3 i 4 to sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów

  1. Sprzedawca nie odpowiada jednak za taką niezgodność, o której kupujący wiedział w momencie transakcji, albo – oceniając rozsądnie – powinien był wiedzieć.

 

 



 

 

 
 
 
 
© Topmoda.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store
Wykonanie: Dan-net